keskiviikkona, marraskuuta 26, 2014

MY CHRISTMAS WISHLIST

Heipsan! Oon nähny nyt tosi monessa blogissa näitä ihania toivelistoja tai toivekollaaseja, niin inspiroiduin itsekin tekemään tällaisen. Ennenkun joku tulee tänne sanomaan, että kuinka voin pyytää noin paljon kaikkea ja plääplääplää. Kuvan tuotteet ovat vain toiveita, tiedostan kyllä etten tule kaikkea saamaan.
1
Paulig Cupsolo kapselikeitin - tätä oon himoinnu ikuisuuden, oon maistanu muutamaa kahvia ja kaakaota ja oon tykänny tosi paljon. Tän sais myöhemmin sitten omaan kotiin, ja se ois hyvä!

Cupsolo kahvikapselit
- jos saisin tuon kyseisen kahvinkeittimen niin näitä olis kans mukava saada ja varmasti pääsis heti kovaan käyttöön.

S-kauppojen lahjakortti - lahjakortit on aina tarpeen, niinkuin varmasti tämäkin! On tosi kätevää kun tää käy sokoksille ja s-kauppoihin jne.

Petivaatteita
- tulee aina tarpeeseen sittenkin kun pääsee omaan kotiin muuttamaan. 

Orange is the new black-kirja
-
oon katellu tätä netflixistä joskus sarjana, mutta en tiedä yhtään millanen tää kirja olis niin mielenkiinnolla lueskelisin tätä.


H&M-lahjakortti
- mulla on huutava vaatepula, joten tää ois mukava saada lahjaks. Löydän melkein aina jotain kyseisestä kaupasta ♥.

Cubus-lahjakortti
- samat perusteet ku tuolla h&m-lahjakortinkin kohdalla. 

Rahaa
- lämmittää aina mieltä :D! voi sitte laittaa säästöön ja ku tulee joku hanke niin on sitten säästöjä valmiina.

2 kommenttia:

  1. Ihania toiveita! Tossa kahvikoneessa on sekin hyvä puoli, että sillä voi tehä pelkkää kuumaavettä, joten sillä pystyy tekeen teetäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! Empä totakaan tienny, kiitos vinkistä :-) !

      Poista

Asialliset kommentit piristää päivää, kiitos!