maanantaina, joulukuuta 29, 2014

ÄLÄ HERÄTÄ MUA UNESTA

DSC_0439 DSC_0437 DSC_0444 DSC_0436 DSC_0439 DSC_0437 Heips! Tulin jakaa teille muutamia kuvia lähipäiviltä. Ulkona on mun mielestä niiiiin kaunista ♥. Käytiin eilen aleostoksilla, vaikken mä mitään löytänytkään. Tänään oon pikkusen siivoillu ja valokuvaillu. Ostettiin eilen myös raketteja, toivottavasti saan sitten kivoja kuvia niistä. Tajusin muuten, ettei miusta ole täällä yhtään naamakuvaa, hups. Joku päivä saan ehkä aikaseks mennä kameran etupuolellekkin. Mut ei mulla oikein muuta oo, ihanaa viikkoa teille !

8 kommenttia:

  1. Tykkään tästä ulkoasusta tosi paljon! ja oot ottanu heinoja kuvia. Eipä miulla tästä muuta sanottavaa löydy :)

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia! Tykkään sun blogita muutenkin tositosi paljon! <3

    VastaaPoista
  3. Tykkään paljon sun blogin yksinkertasesta ulkoasusta!
    Kuvat on myös ihania ja hyvälaatusia.(:

    VastaaPoista
  4. hyviä kuvia sait, kannatti lähtee! :p eniten tykkään tuosta tie kuvasta :)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit piristää päivää, kiitos!